پرسش و پاسخهای متداول

حمل

چه روش های حمل و نقل در دسترس هستند؟

روش های حمل و نقل موجود در دوک مارکت دو نوع پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که برای سراسر ایران انجام می شود. روش پیک موتوری فقط برای شهر راور می باشد و شامل حومه و اطراف شهر راور نمی شود.

چه مدت طول می کشد تا بسته خود را دریافت کنم؟

در ارسال از طریق پست پیشتاز اصولا 2 الی 3 روز کاری بسته به شما تحویل داده می شود و در پست سفارشی 3 الی 7 روز کاری می باشد. پیک موتوری در سریع ترین زمان ممکن حداقل 6 الی 12 ساعت بسته را تحویل شما خواهد داد.

پرداخت

چه شیوه های پرداختی مورد قبول است؟

پرداخت در دوک مارکت با درگاه های عضو شتاب صورت می پذیرد و فقط برای شهر راور پرداخت درب منزل در بعضی کالاها مجاز می باشد.

آیا خرید آنلاین امن است؟

وب سایت دوک مارکت از طریق روش های روز و مدرن فضایی کاملا امن و ایمن را برای شما فراهم کرده و درگاه های پرداخت بانکی کاملا امن و مورد اعتماد می باشند.

سفارش و بازده

چگونه می توانم سفارش بدهم؟

سفارش از طریق گزینه افزودن به سبد کالا و سپس تسویه حساب و پر کردن فرم مربوطه بصورت کامل و دقیق انجام می شود. پس از تکمیل سفارش همکاران ما در بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات شما را کاملا چک کرده و خرید شما را ثبت و آماده ارسال کنند.

چگونه میتوانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

برای تغییر و یا لغو سفارش خود پس از ثبت می توانید با واحد فروش به شماره 03433724604 تماس برقرار کنید.

آیا برای ایجاد یک سفارش نیاز به یک حساب کاربری دارم؟

برای ایجاد سفارش به هیچ عنوان نیاز به ثبت حساب کاربری نیست و شما میتوانید بدون ایجاد حساب محصول خود را سفارش و دقیقا مطابق فرمی که تکمیل کرده اید سفارش را در مکان ثبت شده تحویل نمایید.

چگونه می توانم سفارش خود را دنبال کنم؟

در هنگام ثبت سفارش دقت کنید که ایمیل معتبر و فعالی را وارد کنید و شناسه سفارش خود را که در آخرین مرحله از ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود را پیش خود نگه دارید. برای دنبال کردن سفارشات خود به گزینه " پیگیری سفارشات " در سربرگ سایت مراجعه کنید و سپس شناسه مربوطه و ایمیل خود را وارد کنید.

چگونه می توانم یک محصول را بازگردانم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دوک مارکتا جداً، خودداری کنید. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) -درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس services@dookmarket.ir ایمیل کنید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان دوک مارکت امکان تست آن را داشته باشند. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است (هزینه پست و حمل و نقل برای محصولاتی که و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود. ( این شرایط شامل کسانی که از خرید خود منصرف شده اند نمی شود و هزینه ارسال کالا به انبار دوک مارکت به عهده مشتری می باشد.) از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس services@dookmarket.ir ایمیل کنید. اگر ساکن شهر راور هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با دوک مارکت تماس بگیرید. از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید. بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. استان کرمان - شهر راور - خیابان امام رضا - کچه شماره 4 کدپستی: 7651717574
ما برای کمک اینجا هستیم ! تماس با ما

دسته بندی محصولات